Canımdasın canımda!
Her zaman yanımda!
Kapılıp hülyalara,
Kavuşmadayım sana!
Hasret, canımı deldi.
Deldi de kahreyledi.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Umudun hiç bitmesin, hasretliğin son bulsun, canındaki canında olsun. Arkadaşım süpersin, süper, girdim sayfana çıkamıyorum. Tabiii hüzünlüleri atlayarak, onları gündüz okurum çünkü İncir çekirdeği girer uykuma, uykumu kaçırır sonrasında yakala, yakalaya bilirsen. Şiirimde yazdımya hakikaten öyle oluyorum, küçücük incir çekirdeği uyutmuyor beni. Sevgiler sizi seviyorum arkadaşım allaha emanet olun, sağ olun, var olun.
Canımdasın canımda!
Her zaman yanımda!
Kapılıp hülyalara,
Kavuşmadayım sana!
Hasret, canımı deldi.
Deldi de kahreyledi.
Cana kastedecekti.
Umuda kenetlendi!
hasretiniz tez zamanda bitmesi ümidiyle tebrikler efenedim ****10 saygıalrımla
Ah! o hasretler, umut varsa kavuşmaya belki de güzeldir.Ya yoksa....Tebrikler.
Canımdasın canımda!
Her zaman yanımda!
Kapılıp hülyalara,
Kavuşmadayım sana!
Hasret, canımı deldi.
Deldi de kahreyledi.
Cana kastedecekti.
Umuda kenetlendi
yüreginize saglık kaleminiz daim olsun efendim saygıalırmla yıldırım şimşek
mani tadında sesi yüksek bir şiir tebrikler
Umudunuz bol olur inşallah, Ayşe hanım efendi, Güzel bir şiiirinizi daha okudum, İlhamınız bol, gönlünüz senolsun,herşey gönlünüzce olsun.
Saygılar...
umut umutlar günle tazelenir ..güneşle ısınır...tebrikler..sevgiyle..
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta