Hasret dediğin ne ki?
Daralmış bir kaç yürek,
Uzaklarda yaşayan bir nefesi özlemek.
Hasret dediğin ne ki?
Özlemi yaşayanlar, uzayıp giden yollar,
Araya giren yıllar.
Hasret dediğin ne ki?
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Anlamlı ve düşündürücü. Tebrikler.
Biriktirdiğin özlem rüyalar da bitecek…
Hasret dediğin ne ki?
Ya kapının ardında, ya yan yanayken ayrılık
Bir çatının altında uzakta iki yürek….
tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta