Akşamın serinliğini hissetmeye başlıyordum.
Kalbimi okşayan minik ellerin sahibini arıyordum.
Karanlık gecelerde,
Bekçinin düdüğüyle irkiliyordum
Yalnızlığımı hissettiğimde.
Anlatmaya çalışmak anlamak değildirki seni.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




MAKSADINI KISA SAYILABİLECEK DİZELERLE ANTANABİLEN ŞAİRİ KUTLARIM.
'Anlatmaya çalışmak anlamak değildirki seni. ' Şiirlerinizde harika imgeler var. Kutluyorum. Sevgilerimle.
Ayriligi anlatirken bile insanin Yüregi aciyor gercekten.Hasretlik cok zordur bilirim.
Yüregine Saglik cok güzel bir Siir
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta