Hayalimdesin, gözüm arıyor
Gittin gideli, kalbim kanıyor
Seviyorum ben, o ne sanıyor
Gel bitsin hasret, Allah aşkına
İster misin sen, kapına gelsem
Bakıp yüzüne, aşığım desem
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




MUHTEREM MİDAYET AMCA ŞARKI TARZI ŞİİRLERİNİZ SİTEYE BİR NEON IŞIKLARI GİBİ SÜSLÜYOR (EİFFEL KULESİNİ)SÜSLEYEN NEON IŞIKLARI GİBİ DEMEK İSTİYORUM!!SAYGILAR!!HELE BU KAFİYELİ-REDİFLİ YAZMANIZ ACABA DİYORUM-TÜRK EDEBİYATINA MAL OLMUŞ ŞAİRLER BUNU YAPMAKTA NE KADAR BAŞARILI OLABİLİRLERDİ-SİZ BU ANAFORUNUZUN İÇİNDE GALİBA BU OTOMATİK-BİYONİK -KLASİK ŞARTLANMADAN OLUYOR BENDE BAŞKA KONUDA BU TÜR ÖZELLİK YAŞADIM!!!
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta