Hasret
Yüreğimdeki gülleyi kaldır
İnsaf et
Yangınım alev alev
Umudumla suluyorum
İsabet
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Ne güzel demişsiniz
dilinize sağlık
beğeni ile okudum
Antolojinin usta kalemi ve sevgili kardeşim: Ayşe Yarman Öztekin
Hasret güzel bir şiir olmuş. Anlamlı ve vurgulu. Beğenerek ve sanatınıza saygı duyarak ilgiyle okudum. Emeğinizi beğendiğim şiir olarak tebrik ediyor ve tam puanımla selamlıyorum. Şiir, sanat ve edebiyat yolunuz açık, aydınlık ve engelsiz olsun. Tebrik eder başarılar dilerim.
Sevgi ve saygılarımla efendim...
Dağbaşı yalnızlığında
Bir Alev
Bin hara gebe
Yokuşunda gönlün
Ne çok mola veriyor
Yüreğinize sağlık
En derin sevgi muhabbet ve selamlarımla
Hasret dumanında bogulduk..
Medet Ya Rab medet..
Emeğinize sağlık ...
Ne çok hasret birikti,
Dünden
Yarına...
Bir türlü kurtulamadık "kısır gündemden"
Kendine yontanların
Bitmeyen hırsından!
Galiba "ahrete kaldık" biz!
Özlemlerimizle...
Etkiliydi
Tebrikler Ayşe Hanım...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta