Akşam olup da güneş saklanınca
Sarp dağların ardına
Keskin bir rüzgâr eser
Tepelerden üstüme üstüme
Karanlık kat kat yüklenir
Uzayan gölgelerin üstüne
Derin bir hüzün doğar
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Çok güzel bir yürek sesiydi.. Gönülden kutluyorum İdris bey.. Sağlıcakla kalın.. Halim AKIN 10 PUAN+ANT
Bilirim hasretsiz insan olmaz ama bazen hasrette insanı çok kötü vurur. O da bilir ki en çok insana yakışır..Keşke hasret olmasaydı.....
Kaleminiz daim olsun..Kutluyorum..
sonbahar her yürekte başka esiyor ama hep acı ile... tebrikler arkadaşım güzel bir serbest okudum.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta