HASBİHAL
Tüm sevdiğimiz şeyler sindirdiğimiz söndürdüğümüz eklediğimiz katıldığımız…. yaşarken yanımıza alıp yoldaş yaptığımız inançlarımız…. … inandığımız şeylerdir bizi anlatan yansıtan… bazen sevmek için nedenimiz olur ken bir bakmışız vazgeçmemize ilk basamak oluşturur inançlarımız….bizi kendimizde hapis bırakırken yine kendimizde özgürleştirir… hele inandığın anladığın gibi yaşıyorsan hayatı ve farkındaysan eksiklerini onları tamamlamaksa hedefin .. sorgulamaların yaşlılık döneminde hüküm sürmeyecekse.... şimdiden halletmişsen’ ya göründüğün gibi ol ya olduğun gibi görün’ insanlığını ….ve bir de dilinde yeşertiyorsan umudu… gözlerinde dikiyorsan fidan fidan sevgileri ve eğer yaşamak denildiğinde aşığı olduğun doğa canlısı gibi değilde yaratandan ötürü sevilen insan aklına geliyorsa ….inançlar ne iyidir güzelliğe vesileyse……(2018)
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta