Gelişin de har gidişin de,yar
Feryadını gök yer duydu
Sen duyma görme, yar! ! !
Bu nasıl sevda böyle
Aç bak canevimde
Nasıl köz olmuş bir can var
Sen duyma görme, yar...
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Vardır bir nedeni Muhayyer Semayi Kardeşim... Bilmez mi, duymaz mı, görmez mi hiç, gönlümüze 'har' bırakan yar...?
Sevdaların 'tek yanlı' oluşudur asıl sorun... Seven, sevildiğinden emin değilse; ne vazgeçebilir, nede 'yanmaktan' kurtulabilir...
Güzeldi şiir... Kutlarım, gönülden...
Har
Gelişin de har gidişin de,yar
Feryadını gök yer duydu
Sen duyma görme, yar! ! !
Bu nasıl sevda böyle
Aç bak canevimde
Nasıl köz olmuş bir can var
Sen duyma görme, yar...
Muhayyer Semayi
Kutluyorum değerli kaleminizi...Başarılarınız daim olsun...Saygılarımla...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta