Ruhlarımız anlaşmış, bir hislerimiz
Ayrı aynalarda hapisleriz biz.
Aslımız birbirine ersin isteriz
Rabbim, dostu dosta versin isteriz.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bir günde yüzlerce şiiri bu siteye asmanın yanlış olduğunu öğrendiğiniz gün; şiirlerinize ve altına yazılan 'Bravo..Tebrikler ya da popüler ' sözünün boş olduğunu görecek ve ne kadar yanlış yaptığınızı anlıyacaksınız.
Şiir yolu o kadar uzun ve çetin ki... Hele bu net ortamında...
Bütün cephaneniz ne varsa boşaltın bakalım; bir gün benim bu sözlerimde ne kadar haklı olduğumu söyleyeceğiniz gün yakındır....
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta