Girmedim içine atarak adım
Senle tanışmadı şükür hayatım
Seni gördüğüm an kaçar rahatım
Çekilmez bir çile dert hapishane
***
Öfkenin esiri olanın yeri
Kin, nefret, hasetle dolanın yeri
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Hapse girmek ulvi bir gaye uğruna olursa,orası medrese-i yusufiye olur ve gerçekten insanı bir çok günahtan muhafaza ettiği gibi manen günahlarına kefaret olacağı için insanı tathir eder.
fakat oraya gayri meşru işler yapmaktan dolayı girilirse ve orada tövbede edilmezse hapishaneden müsbet bir netice alınmaz.orası giren zindan olur.
saygılar,hayırlı çalışmalar.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta