İnsan vardır dört duvar arasında hapis kalır,
İnsan vardır tel örgüler arkasında hapis kalır,
İnsan vardır parmaklıklar ardında hapis kalır
Ve insan vardır kendi teninde hapis kalır.
En zoru hangisi sence?
Sen en iyisi tüm engelleri unutup,
Kendi ruhunda özgür kal.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Belki de ruhla bir kafeste kalacak. Tebrikler Sayın Şimşek.
Ruhun ozgurlugu, bedenden cikincadir ancak, dost..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta