1950 Dünya/Öğrenci Hayat Mektebi Sınıf:1.H
Hani Var'ya,,,
Kediyi aslan gösteren
Ayna! ...
Tam önündeyim şu an
Beni hep,ben gibi,
Gösteriyor! ...neden'se?
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Kısa ve öz bir anlatım,
Beni hep ben gibi
Gösteriyor!...neden'se ?
yalansız,riyasız .Saygılarımla.
bir de dev aynası vardır ...
sanırım bu iki ayna kardeş...
tebrikler...
En güzelide bu değilmi.
-Çok anlamlı.
-Zekice.Çok çok çok güzel.
-Yüreğinize,kaleminize sağlık.=:)))
Şiir o kadar güzel ki kendisinden daha uzun bir yorumu hak ediyor.
Sevgili Kardeşim, Değerli kalem Sayın : Rahmi Nalbantoğlu .
Çok Güzel Bir şiir olmuş. Az kelime ile çok şey analatabilmek de bir yetenektir.
Tam puanlık şiir olmuş. Tebrik eder başarınızın devamını dilerim.
Sevgi ve saygılarımla.
Dr. İrfan Yılmaz. - TEKİRDAĞ.
Evet bence çok doğru , kediyi aslan gösteren aynalar, kompleks li bir sürü insan...yüreğinize sağlık...en az diğer eserleriniz gibi tat alıyor insan...
Hani Var'ya,,,
Kediyi aslan gösteren
Ayna! .................................
Kim demiş onu.
..........
Tam önündeyim şu an
Beni hep,ben gibi,
Gösteriyor! ...neden'se?..................
Kalû^beladan beri yalan nedir bilmez AYNAlar,
Tebrikler kaleme.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta