Gözlerim nemli
Sesim ağlamaklı
Elimde kalan o solgun fotoğraflar
Hatıra gelir baktıkça
Yaşanası o güzel günler
Sorarım fotoğraflara
Hani anılar?
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




okadar güzeldiki şiiriniz sonunda dalmış kalakalmışım,zekle okudum sevgiyle sami.
Bizi böyle gözü yaşlı
Bizi böyle ağlamaklı
Terk edip gitmişler
Sonsuza dek..
Malesef insan çok garip bir varlıktır,yıl zaman kavramları fiziksel değişim,çocukluk yaşlılık anılar acıda olsa tatlıda ağlatıyorlar yüreğinize sağlık
tebrikler yüreğinize...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta