bir temmuz aralığından bir eylül kirişlemesine dek
HANCI! ...
Ben gidiyorum
Kapatalım şu hesabı
Beğenmedim burayı
Ne pencere var ne kapı
...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Üstadım Mustafa bey;
Han duvarlarına atıf yapılarak yazılmış güzel bir şiir okudum.
Han aslında ezelden ebede giden yolculuğumuzda bu dünyadaki yaşamımıza dair anlardır.
Bu bağlamdan bakınca çok anlamlı ve güzel çalışmanızı beğenerek okudum.. çok çok güzeldi..
kutlarım saygın kaleminizi ve sevgi dolu yüreğinizi..tam puan 10.
akçaydan selam ve saygılarımla.
İbrahim Yılmaz
*********
** ATLAS **
Şiir ve şarkı sitesi eserlerinizi paylaşmak için sizi bekliyor.
** ŞİİRLERİNİZİ
** ŞARKILARINIZI
** SESLİ ŞİİRLERİNİZİ
** VİDEOLARINIZI
** RESİMLERİNİZİ
** VE DİĞER TÜM ESERLERİNİZİ
Sitemize KAYIT OLUP, DUYURULARI okuduktan sonra paylaşabilirsiniz.
www.atlassiir.com
http://www.atlassiir.com/atlas/
hancı şuraya bir yatak ser
yavaş yavaş
dizeleri aklıma geldi...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta