hancı getir şarabı,
birde yere döşek ser.
istemem ışıkları,
ışıgım yeter bana.
eger soran olursa,
yok de gitti de emi,
açma kapımı sakın.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




hüzünlü bir şiirdi
evet şiirinizi okuyunca kendi şirim geldi bir anda gözlerimin önüne .
tebrikler efendim hüzünler uzak olsun yüreğinizden .a.e.o
sessiz bir yagmur gibi,
gelip biraz dinlendi.
sonra çekip sonsuza
bizi bırakıp gitti.
işte burada yattı,
bu da onun mezarı.
Atilla Durukan
YÜREĞİNİZE SAĞLIK ATİLLA BEY BEĞENİYLE OKUDUM KUTLARIM SİZİ KALEMİNİZ HİÇ SUSMASIN SEVGİ DOLU YÜREĞİNİZDEN COŞKU EKSİK OLMASIN SAYGI VE SEVGİLERİMLE +10PUAN
yüreğinize sağlık atilla bey ..kutlarım
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta