gönlüm yol geçen hanı
sevdam onun hancısı
gelir kalır geçer gider
yerlisi yabancısı
az mı inledi durdu
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




emeğine yüreğine sağlık ustam
o eski sevdaların
kaldı yalnız sancısı
çok güzeldi kutlarım sevhili şair.YUVASIZ KUŞ
Evet çok güzel ve güzel bir beste istiyor, şarkıya çok uygun bencede
dediler kısmet ise
geliriz gene yarın
o eski sevdaların
kaldı yalnız sancısı
Üstadım çok hoşuma gitti inanın. Şarkı gibiydi. Yüreğine sağlık...
güzel annatım annamlı ve hoş
on
gönlüm yol geçen hanı
sevdam onun hancısı
gelir kalır geçer gider
yerlisi yabancısı
az mı inledi durdu
az mı sızladı durdu
yüreğim keman idi
sevdiğim kemancısı
şahit oldu nelere
bunca yıldır gözlerim
çok çıktı sahnelere
doğrusu yalancısı
dediler kısmet ise
geliriz gene yarın
o eski sevdaların
kaldı yalnız sancısı
Kısa ve öz şiir, iyiki okudum. Saygılar
Haklı bir serzeniş, hancı- yolcu. Kimler gelir, kimler geçer, Kimisi unutulmaz, kimisi deler geçer. Kutlarım.
Birol Hepgüler.
KUTLARIM ŞAİR YÜREĞİNİZİ
yüreklerin yanlizlikta kalmamasi dileklerimle..saygılar
beyenerek okudum bizlere kalan hep yalnızlık
sancısı degilmiki saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 97 tane yorum bulunmakta