Karanlık gece gibi bulutluydu bu başım
Ne yağmur gibi yağdım ne şimşek gibi çaktım
Hançer gibi sapladım özlemin ciğerine
Her gece bir sel oldu gözümden akan yaşım
***
Bilmem inanırmısın ey kumral saçlı güzel
Değmez değmeyecek senden başkasına bu el
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Sonbaharın başında yapraklar düştü bir bir
Yiten umudum değil yiten cesaretimdir
Rüzgarına kapıldım bir yaprak gibi yerde
Sürüklenen bedenim artık işkencededir
kaldımı günümüzde sevgi...yok sanıırm..kutlarım sevgi dolu yüreğinizi sevgi ile
Yüreğine sağlıkü stadım.Ama artık ne böyle sevmeler kaldı günümüzde ne de böyle beklemeler.Ama ben sizden yanayım.Böylesi aşkı şiirlerde de olsa yaşatmalıyız.Selam ve sevgiyle.
Şarkı sözü gibi insanın içine işliyor.
Gerçekten çok güzeldi.
Tek eksikliği -mi soru ekini ayrı yazmaman RUHİ BEY.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta