İğne taktum oltaya
Hamsi avlayacağum
Hamsileri kovada
Tek tek oynatacağum.
Hamsileri Mısırla
Karıştırıp yiyelum
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




daha önce bunu okudum galiba bir alman sitesinde siir.de ,de galiba :)) kutlarim..yakup icik melle almanya
Hamsi
İğne taktum oltaya
Hamsi avlayacağum
Hamsileri kovada
Tek tek oynatacağum.
Hamsileri Mısırla
Karıştırıp yiyelum
Çal bir horon havası
Eğlenelum gülelum.
Misunamun ucuna
Kör bir Hamsi takıldu
Kör talihe baksana
Canum buna sıkuldu.
Bindum Denizaltuna
Hamsileri seyretdum
Giresun civarında
Hamsi gözlü yar sevdum.
Hamsi buğulamasu
Hoş olur oynamasu
Düdüklüde kaynıyor
Mısırın haşlamasu.
Ayıkladum Finduğu
Çetin çıktu kabuğu
Hamsi gözlü yarime
Aldum çeyuz sandığu.
Sedat Erdoğdu
Sedat Erdoğdu
''ESER imza ÜSTAD''
Saygılar....
Dr.İbrahim Necati Günay
:))) bu siirinizin türküsünüde dinlemek isterdim harika olmus ...Yüreginize saglik
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta