Dost Şeref 20/01/1950-2015
Hal beyanım
teşekür ettim doğaya
saygıyla kalktım ayağa
aşkla ekildim toprağa
budur benim hal beyanım
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Değerli ve saygın kaleminizden güzel bir eser okudum.
İlhamınız daim olsun. Saygılar
Anlamlı ve yürekten çalışma,yürek sesin var olsun üstadım,saygı,sevgilerimle.
Şiirinizi
begeniyleokudum
Dost kaleminden güzel bir şiir daha okumanın mutluluğu ile şairimizi tebrik eder, esenlikler dilerim.
Tebrikler Sn Şerafettin MUŞ
BU GÜZEL ŞİİR İÇİN SİZİ TBRİK EDERİM.
Yüreğinize sağlık üstadım, tam puanla alkışlıyorum güzel şiirinizi saygılar...
çok güzeldi can...
çok güzelll...............
budur benim durumum
kutlarım
namık cem
Bu şiir ile ilgili 21 tane yorum bulunmakta