Kanatlandık göğe doğru;
Uçar olduk, kuş misali…
Ayaklandık kurt misali;
Koştuk, dört bir yöne doğru…
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Dilerim şiirindeki dilekler gerçekleşir.
Bilinsin ki, alacağız,
Dünya’ya nam salacağız,
Bir gün kudret bulacağız;
Gideriz gayeye doğru…
selam olsun sevgi dolu dost yüreğinize,kutlarım şair
sevgiyle kalın e mi
son şiirleriniz farkılaşma ve daha anlamlı olma yolunda tekrar tebrikler
ne güzeldi...
ŞAİR USTA KALEM USTA KUTLUYORUM YÜREĞİNİ ÜSTADIM SAYGILARIMLA
MUHTEŞEMDİ...
ANLAMI FEVKALADENİN
FEVKİNİN DE FEVKİNDE, ANLATIMI
OLAĞANÜSTÜ GÜZEL,
ŞİİR TEKNİĞİ MÜKEMMEL...
KUTLUYORUM TÜM KALBİMLE.
TAM PUAN VE SAYGILAR......HALİLŞAKİR
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta