Ayrılığa yokki katkım
Neden gittin,bilmek hakkım
Unutmuştur deme sakın
Sevgin kalbe,hala hakim
(15.09.2005-Yeni)
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




ne demiş şair:
çekipte gidenden fazla, geride kalan tükenir.
bu tükeniş aslında sevginin ve ya aşkın dahada alevlenmesine yol açar.
kutlarım.
Çok güzel adaşım, tebrikler.
Kutlarım Dost...
Ne güzel bir dörtlük...
Saygılar...
Ayrılığa yokki katkım
Neden gittin,bilmek hakkım
Unutmuştur deme sakın
Sevgin kalbe,hala hakim
_________yüreğinize sağlık sevginiz hiç bitmesin.....
HER AYRILIK IKI KISININ KATKISI ILE GERCEKLESIR.SONUCTADA SEVGI HAKIMLIKTEN EMEKLI OLUR.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta