Sokaklara çıkıp oy istedin verdik.
Hazineden paraları yoluna serdik.
Meclise beşyüzelli vekil gönderip,
Çok şükür Milletçe muradımıza erdik.
Binlerce araçlı Polisi sokaktan çektin,
Teşkilatını korusun diye kapıya diktin.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




HARİKA...SAYGILARIMLA
abi yine çok sert bir tarzda ve vurucu cümleler kullanmışsın. sanırım hakediyor bazıları bunu.
kutlarım abi kalemin hiç susmasın.
Hakça olur da kardeşim, hangi iş hakkıyla yapılıyor ki? Tebrikler.
Hakça olur olmasına da nerdeeee..Yüreğin kalemin dert görmesin İshak Bey...Selam ve Sevgilerimle
Hak mı? Hala var mı öyle bir kavram?Yüreğine ve kalemine sağlık.........
vergilerinkarsiligini almanin tek bir yolu var Ishak Agabeyim,Allah birdir dedikmi kasa dolar.Tebrikler
hakkı ancak hakça bir sistem tesis eder selamlar
Turhan Toy
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta