Dün akşam çıktım yola.
Her durakta verdim mola.
Merakla baktım sağa sola.
Kimseler yok tanıdık.
Girdim Karşıyaka çarşısına.
Sessiz bir sevgili aradım.
Gülünü koklarken acısız.
Huzurlu bir gönüle açım.
Hayata bakışı kaygısız.
Öfkesiz yok mu arkadaşım.
Şu elmayı şeytana yedirseydin.
Üzülme geçecek bu dünya acısı.
Bir gün bitecek doğum sancısı.
Bize ait olan her şeyin yarısı.
Şu şeytanı secde ettirseydin.
Bekledim kısmetimi sabırla.
Geçiyordum hep yanından.
Hep özledim bilmediğim seni.
Hissedecektim o sıcak tenini.
Bekledim nasibimi durmadan.
Ah İzmir şemikler bostanlısında.
At sürülürdü tarla ortasında.
Bulduk sevinci balık oltasında.
İzmir'i yaşadım çocukluğumda.
Kaybolurduk saklambaç oyununda.
Gelmediğin gün bittim.
İçimde tuttuğum sevgili.
Sever gibi olup.
Birden kaybolup.
Her şeyimi aldın ama.
Beni böyle bırakma.
Dünyamı kararttın ama.
Bir daha beni aldatma.
Seni unuttum sanma.
Soğuk bir kış günü İstanbul da.
Saçları örgülü liseli bir kız.
Yüreğim sıcak taze aşkımda.
Kalbimi çalan işte o hırsız.
Karşılaştık bir Fatih yokuşunda.
Kelebekler gibi kısa ömür.
Kanatları gibi renkli görünür.
Hayat anlamadan ölünür.
Kim bu gerçeği düşünür.
Kurbağalar gibi değişik.
Bu can inan pişman.
Şu an içimde isyan.
Hasret ve aşk yaşayan.
Keşke demek için geç.
Bu hayat şimdi hüsran.




-
Hakan Özüçelenk
Tüm YorumlarKabiliyet arzeden özelliğimin denemelerini şiirlerimle ortaya çıkarmaya çalışıyorum. Eğitimim sırasında edebiyat hocalarım bu konuda sadece yazdıklarıma not vermemekle yetindiler Benim bunları yazamayacağımı belirttiler Hatta bir yarışmada birinci olduktan sonra bu yaşta bu çocuk bunu yazamaz diye İ ...