İsim koyamıyorsun madem,
Orada neler olduğuna.
O halde;
Burada neler olduğunu da sorma.
Bir boşluk işte..... sadece hava.
Hoşluk diye çıkmıştık yola
Ama
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Sözkonusu, sanırım bir hayalkırıklığı.
Neye niyet, neye kısmet!
Şiirin sonucu 'hoşluk' olmasa da, şiiriniz kulağa hoş geliyor.
Tebrik ederim
Esma
tek kelimeyle MÜKEMMEL diyorum
Evet.Kayıp giden yıldızlar gibiyiz, neler olduğunun farkında olmadan.Farkedebilsek,ne güzel olurdu yaşam.Tebrikler.
Cok hooossss:)))) Tebrikler
Bir şiiri hatırlattı bana. Ağlamak hayata karşı en basıt. En yenik savunmamız.. cevriye de ağlıyordu. Yaşanmayanlar gerçekten yarına devretmiyor açık hesap borçlanıyoruz. Yoksa yarınlar IMF mi :: hadi yaa..
Güzel...
Saygılar...
şiirde argo bu şekilde kullanılmamalı bence sevgiyle kalın
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta