AYRILIK
Arpa ektim deremedim
Yar kıymetini bilemedim
Genç yaşımda asker oldum
Sen gittin gideli
Yıllar oldu dönmedin
Bekledim umutlarla
Hiç kimseyi sevmedim
İçimde bir sızı var
AYRILIK ÇOCUKLARI
İki arada bir derede kalırlar.
Kendilerini boşlukta bulurlar.
Bir tarafta anne bir tarafta baba,
Yanar yürekleri şaşırırlar.
Ayrılık vakti gelip kapıya çattı
Boynu bükük masumane baktı
Döküldü yaşlar al yanağından
İçin için o ağladı ben ağladım
AYRILSAKTA
Ayrıl sakta gözüm sen de
Sevgin saklı gönlümde
Unuturum sanma sakın
Yaşıyorsun kalbimde
Unuturum sanma sakın
BABA
Baba evde sağlam direk
Sırtını dayarsın güvenerek
Hakkını ödemek çok zor
Kalana sağlık ölene rahmet
BABA
Gözlerimiz yollardaydı
Baba niye gelmedin
Seni çok özlemiştik
Bizi hiç mi sevmedin
Şimdi çok yalnızım
Seni çok özlüyorum
Hadi gel durma
Al tut ellerimi baba
Yatır şefkatli kollarına
Ana baba gitti düzen bozuldu
Herkes bir tarafa savruldu
Aktı gözyaşlarımız kurudu
Köyümüz bize el oldu bacım
BAHARIN ÇİÇEĞİ
Doğaya baktığımda seni gördüm
Taptazeydin hayat doluydun
Kopardım çiçekler arasından benimsin diye
Kokladım okşadım yapraklarını




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!