Kainat nura gark oldu
Sevdası gönüle ark oldu
Rahmetiyle yunmaya
Muhabbeti ark oldu
Geceler hep gün oldu
Sıkıntılar dün oldu
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Gönül dostum; Şiirinizi çok beğendim. Gönlünüze sağlık. Kutlarım. Selamlar...
güzel bir paylaşım kutlarım şairi ....tebrikler
tebrikler sevgili kardeşim.şiiriniz oldukca güzel,hatta muhteşem.severek,beğenerek,ve keyif alarak okudum,etkilendim,kutlarım...tam puan....paylaşımın için candan teşekkür eder,başarılarının devamını dilerim...
baki selam.
Şiiriniz Cidden Anlamlı Ve Güzel
Kaleminiz Daim Olsun Saygılar
Sevgiler
Gelişi yüreklere kutlu olsun. Sallâllahû Aleyhi Vesellem. O'na selâm olsun. Yazan yüreğe de selâm olsun. Tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta