Doksan altmış doksan olmak mıdır? Sizce
Yoksa gülümseyen bir yüzdeki sıcak bir gülüş müdür?
Önemli olan karşınızda ki insanı tüm güzel yönlerini
Görerek sevebilmek ve beğenebilmektir.
Tüm güzellik asıl yürektedir...
Tabi görmesini bilenler görebilir.....
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Tüm güzellik asıl yürektedir...
Tabi görmesini bilenler görebilir.....
Yüreğinize sağlık, tebriklerimle.
birine nasıl bakarsan öyle görürsün.sevgi pıtırcıkları asarken yüreğine niyetindeyse,senin için ondan başka güzel yoktur. yada baktığın bir şeyde ruh ararsan gönül gözün bulur çıkartır güzelliği ortaya.farklı bir konuydu.
evet çok haklısın..bakmak değil görmek görebilmek önemli olan..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta