Güneş doğar dağdan yok olur duman,
Anlaşılmaz bir güzellikle geçer arda zaman,
Binbir güzellikler içinde iyileşir kanayan yaram
Tarih sende, yaşam sende, derman sende İspir’im
Tepelerle çevrili, meyvelerle verimli
Bir ‘’ ile’’ göre küçük ama sevimli
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




hemşerim memleketimiz hakkında yeterince şey sölemişsin artık bize sölenecek söz bırakmamışsın duygularına gönlüne yüreğine sağlık ispir ancak böle anlatılabilirdi...
Erzurum ketesi, tiriti tatlısı,su böreği
Güçlüdür memleketini kurtaran askeriyesinin bileği
Durma ey gardaş; sen de gez bu yöreği
Can sende, kan sende, bayrak sende İspir’ im
Tebrikler efendim memleket sevdalı yüreğinizi ayakta alkışlıyorum kaleminiz daim olsun A.Arifoğulları
Özü güzel insan, Şairlerin özü güzel olduğu için, Böyle hitap ediyorum. Şiirinizi zevkle okudum,İlhamınız eksik olmasın, sizler yazın bizlerde şevklenelim.Yaradan sizinle ve sevdiklerinizle birlik olur inşallah. Hoşca kal. Dost.
Oktay Çöteli- Elazığ
her bir tarafı birbirinden güzel Erzurum...İspiri her yönüyle anlatan hoş bir şiir okuduk....kalemi tebrik ederim...
Kaleminize sağlık.
Selam ve dualarımla.
AHMET AYAZ
www.ahmetayaz.bz.tc
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta