Sevdanla kavrulup küle dönmüştüm,
Ben Aşkı her derde deva sanmıştım.
Yalan sözlerine nasıl kanmıştım,
Aşkın gözlerime çekmişti perde.
Meğer şeytan imiş ben Melek gördüm,
Ne aslın aradım ne soyun sordum.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Ne yazık ki, çevremiz iki yüzlü kişilerle dolu:(( Gurur mu? çokkkk az kişide kalmış....Tebrikler
tebrik ederim babacim güzel aktarmissin. siirde anlattigin kisi türünde o kadar çok insan varki etrafimizda hatta etrafinda iyi gözlemlemissin. BRAVO
sevgi ve saygilarimla biricik kizin (siirimi bekliyorum)
Cok anlamli kutlarim .'
yaz dost.. yazmaya devammm
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta