Sonunda silebildim seni vicdansız
Kovdum kalbimden seni
Değdi mi peki yaptıklarına
bir ben daha bulabilirmisin? ...
Adımı çok anacaksın
Pişman olsanda artık dönüşü yok bu yokuşun
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




teşekkür ederim :)) snn şiirde güzel...
Bir kara kaderin ortasındaysam
Kimsesiz bir köşede kahroluyorsam
Ağlamak kaderim, hiç gülmüyorsam
Beni böyle ağlatan
Beni böyle dertlere salan
Beni de kahpece sırtımdan vuran
Aşkıma ihanet eden biri var
Bu yaptıklarını Leyla duysa
Utanır Mecnundan, oda kadınsa
Beni hor görüp aşkımdan kaçsa
O da insan mı denen biri var
Beni anlamayan zalimim var
Duydunuz dostlar halim nicedir
Beni de bitiren bu işkencedir
Aşkıma ihanet eden biri var
Sevdamı ele satan biri var...
buda bizden olsun efem.. güzeldi..tebrikler..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta