Tanıyor geceler beni
hepsiyle tek tek konuşuyoruz
ne gecelerim oldu,hep sonraya elveda dediğim
yol aldım elveda karanlığıma
sevdalarımıda aldım yine
yağmur bulutu gibi saklıyorum
dopdolu göz çukurlarımda
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




öyle ki ne görmezden geliniyor,siliniyor ne de bütünüyle teslim olunuyor kar$ı camdaki surete.. bir ta$ atılıyor cama;sanki ayna.. kırdıkça çoğalıyor yüz..
eksik bir şey var,göz pınarlarım yağmıyor
dökülmüyor,ızdıraplarım,sevdalarım
eksik bir bir şeyler var
.......................................................
eksiklikler her dâim olacak ise, de bunu bilmek tamamlanmalı yetmese de
ister ağlaya, ağlaya ister gide, gide
tebrikler, saygılarım ile......
gururla - imdat haykırışları arasında kararsız yaşam döngüleri... olmazmı ki??
dizeler sevgilerimle..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta