sana gitme diyemedim; gururumdan.
ceylan bakışlım,bülbül avazlım.
sanma seni hiç sevmedim.
nedir bu sitemin, bu nazın.
sensiz boş,sensiz anlamsızım.
her yerde seni arar gözlerim
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Duygularımı yazmadan geçemedim.
Yüreğinizin sesini mükemmel yansıtmış sınız
Duygular berrak ve satır geçişleri mükemmel
ve yürek sesi özgürce dizelere dökülmüş,
kutlarım.Mutluluk ve sağlık dileklerimle...
Selam ve saygılar...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta