Ayrı düşmüşüz sorsalar gurur,
Bir gün belli olmaz senide bulur,
Bir hale düşmüşüm el-alem bilir,
Darağacında gönlün yakarır bir gün..
Bülbülü gülünden ayırmak olmaz,
Taptığın dünya sana yar olmaz,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Saygıdeğer Ağabeyim,şahsıma layık gördüğünüz naçizane düşünceleriniz için çok teşekkür ederim
Sevgili Mustafa,eli kalem tutan birine bunca zamandır burayı boş bırakmak hiç yakışmıyor.Hadi bakalım yörük oğlu bekleneni yap senden ne varsa dök bakalım dağarcıktan..
Saygıdeğer Ağabeyim,şahsıma layık gördüğünüz naçizane düşünceleriniz için çok teşekkür ederim
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta