Yine karalara büründü dağlar
Görünmez arkası, bilmem ne halde?
Bir yandan derd ile, garipler ağlar
Ne acı manzara, gör gurbet elde.
Geçer kara tren, vızıldayarak
İnliyor derd'ile sızılayarak
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Uçuşuyor kuşlar, cıvıldaşıyor
Belli ki bur dertle, hep ağlaşıyor
Gördüm ki garipler, vedalaşıyor
Daha ne acılar, var gurbet elde.
Yine bu derd'ile yandı sahralar
İşte bu hasretle, dumanlı dağlar
Figan eder bülbül, bahçeler, bağlar
Mehmed ne haldedir? Sor gurbet elde…
Her yönüyle mükemmel olan bir şiirinizi daha okudum.En yüksek puan ile saygılarımı sunuyorum.
Tebrikler Üstad!
Bu şiirinizde de gurbet, hasret, tabii güzellikler, hüzün, insan ve vatan sevgisi iç içe. Buram buram hasret kokuyor.
Mükemmel bir şiir. Kaleminiz daim olsun. Saygılarımla...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta