Haberim olmaz bayramdan, seyrandan
Selam kelam gelmez oldu garip anamdan
Tatlı tebessüm olmuyor uzaktaki evlatdan
Yalnızım, garibim ben gurbet elde
Halimi hatırımı hiç soran olmadı
Yakınlarım bile bir selam salmadı
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Güzel ve hüzünlü bir şiir okudum kaleminden dost.
Sağlıkla ve dostlukla.
Elimi verdim kolumdan oldum
İnandım insanlara deli yerine kondum
Merdim diyenlerce enayi bulundum
Boynu bükük kaldım ben gurbet elde
Turhaniyem doğruya güvenim kalmadı
Dünyada güveneceğim insan olmadı
Bende dayanacak gücüm, halim kalmadı
Güçsüz, zayıf oldum ben gurbet elde
23.9.2008 aşıkturhani/ANTALYA
YÜREGİNİZ VAR OLSUN TEBRİKLER
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta