günler ilerliyor.
ömür defterimden sayfalar durmadan yırtılıyor.
bitmiyor çektiğim acılar.
kelime kelime yazılıyor.
nice anılarım
belliğime kazılıyor.
gelirken sana inan yollara dayanılmıyor.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




güneş kokan.
ter kokan.
tenini anımsadıkça.
sırma saçlarını savurdukça.
daralır yüreğim.
bir anlasan.
yürek sesiniz hiç susmasın tam puan ile selamlıyorum sizi ve güzel şiirinizi..
Çok duygu yüklüydü dost yürek, kutlarım. Mutluluklar sizinle olsun!(10on)
hayat böyle ufakktan ufaktan kayıp gidiyor elimizden
TEBRIKLER SEVGILI SAIR YUREK YANGININA SU MERHEM OLURMU ACEP....SAGILAR
nefiss..tebrik ve sevgiler.
Yüreğinize sağlık başarılı çalışmalarınızı okumaktan mutluyum yürek sesiniz ve coşkunuz ancak bu kadar güzel mısralara yansıyabilir harika duygularınızı anlatan şiiriniz için sizi canı gönülden kutlarım başarınız daim olsun tebrikler. Saygı ve sevgilerimle.+.+10
haz duyduğum kuş sesleri.
inan bana yabancı geliyor.
gülsemki ne çıkar.
içim yanık.
TAM PUANLA KUTLATRIM SEVGİLER
.ÜSTAD FEVKALADE BİR ESER OLMUŞ.HASRETE ÖZLEME DAYALİ ŞİİRİNİZİ HAZ ALARAK OKUDUM,ÇOK BEĞENDİM KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK.TEBRİKLERİMLE.++
Serbes şiirlerde başarılı
bir grafik çızgisi içerisindesiniz
umarım bu güzel paylaşımları
devam ettirirsiniz
kutlarım şair yüreğini
Çok güzel yüreğinize sağlık , beğenerek ve taktirle okuduğum şiirinizi tam puanla alkışlıyorum. Kaleminiz daim olsun. Saygılar...
Bu şiir ile ilgili 10 tane yorum bulunmakta