Sabahın en güzel anıdır güneş yüzümdeyken
Ben sensizlikten değil, güneşsizlikten ürkerim
Zira güneşimdin...
Giden ışık, ısı! nefes, dokunuş değil
Kalan bir yanık ten, yürek değil
09/03/04 10:30
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Arkadaşlarıma katılmamak mümkün değil.....
çok güzel dizeler.....tebrik ederim dost
'Aşkın veda'ı üşütüyor insanı...'güzel bir üslup..çok beğendim..tebrikler
hasan basri kale
çok güzel olmuş sevgili yıldız, çok içten, son iki dize şiiri şiir yapmış
Çoooooook güzelllll çoookkkkk.......
Gidenin arkasından yazılan sessiz bir ağıt. Ama onurluca yazılmış. İçinde acı var, gurur var. Sevdim.... Barış Aluk.
Çok hoştu Gülay'cığım...
sevgiler.
Anlatiminiz cok etkileyici ve yalin.
kutlarim
Necmiünsal
Çok güzel,çok kısa,çok anlamlı....
Neden devamını getirmedin Gülaycım? Kısa şiirlerini biliyorum , bu onlardan değil, bu uzayıpta bizi yine büyüleyecek o güzel şiirlerinin bir başlangıç kıtası gibi sanki. Çok güzel olmuş, ama doyamadım ;)
Saygılarımla
İbrahim Tolga Özsoy
nefis sevgili gülay
çok sevdim
Bu şiir ile ilgili 11 tane yorum bulunmakta