Anladık,
Can veriyorsun toprağa;
Ve seninle ısınıyor tüm Doğa.
Yaşam seninle var elbette;
Sayende,
Işıl ışıl gökyüzü..
Düşünüyorum da;
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




sitemlerde haklisiniz
cok hos...
ama siir bitimi hüzün veriyor hocam
saygilarimla
sitemlerde haklisiniz
cok hos...
ama siir bitimi hüzün veriyor hocam
saygilarimla
Deniz kenarında Kanelo isimli bir kafede günbatımı saatlerinde birlikte oturduğum arkadaşım,birden ''alçak''dedi ve şaşkın bakışlarım karşısında, batan güneşe gözlerini dikerek devam etti;''bugün de terkediyor bizi''....???
Evet ömür törpüsü her gün terkedişi...
Saygılarımla yüreğinize sağlık....
NEDEN?güzel soru,kutlarım,sevgiler..
kutlarım. harika olmuş
Uzak dağlar, pembe bulutlarla sevişiyordu
Dilimde çilek tadı, yüzümde tebessüm
Bıraktım kendimi akşamın çöken karanlığına
Yıldızlara tutundum
Bir yanımda rüzgar, bir yanımda bulut
Mutluluk oldum...
Nasıl gördüğümüzle alakalı , hüzün de coşku da bizler için hepsini bağrımıza basalım diyorum. Güzel şiirinize tebrikler.Sevgiyle
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta