‘’kendimi küllerinden doğuruyorum yalanlarında yanan her günün sabahında’’
her göz yumuşumda bir cenaze senfonisi bu
kulaklarımda tınısı ruhumu acıktıran
sabahlara varışta kırgınlıklarım mahşerini yaşayan
dirilmekten yorgun virane hallerinde yaşam
işte sana geliyorum
yumuşakbaşlı rüzgarların kanatlarında bir yer bul bana
suyun ışıltılı sesleri aksın bir yanımızdan,
bir yanımızı defneler sarsın...
demir kollarının yumuşaklığında uyanayım sabahları
zeytin ağacının gözlerinde büyürken bir çekirdek
Devamını Oku
yumuşakbaşlı rüzgarların kanatlarında bir yer bul bana
suyun ışıltılı sesleri aksın bir yanımızdan,
bir yanımızı defneler sarsın...
demir kollarının yumuşaklığında uyanayım sabahları
zeytin ağacının gözlerinde büyürken bir çekirdek
gündüz-gece veya
varlık-yokluk,yaşam-ölüm...
biri varken diğeri yok.diğeri varken beriki yok.
bu hep böyle olmuş,böyle olmakta ve böyle olacak..
uzun(nicelikli) ve enli(nitelikli) bir ömür yaşamanızı temenni ederim...
güzel,başarılı ve anlamlı bir şiir...kutlarım...Numan Şahin
canınız sıkkın olduğunda yazmışsınız belli
yüreğinize sağlık Serkan bey. çok sevdim şiirinizi.. Tebrikler.. Gül Doğan
şiir olarak güzel ama içeriğini sevmedim çocuk...
Ferhat ile Şirinin diyarında benim memleketimde böyle mi şiir yazılır
sevgiyle
Atalarımız boşuna dememiş, 'Ah bu yalancı dünya, ah ne yaman' diye... Güzel bir serbest vezin şiir okudum, yüreğine sağlık!!! sağlıcakla kal!!!
Gündüz-Gece... ne güzel yorumlar... ‘’Kendimi küllerinden doğuruyorum yalanlarında yanan günün her sabahında’’... çok güzel... şiir, haz ve duyumuyla enfes... sevgilerimle sevgili Serkan
Çok Beğendiğim bir şiir olmuş.
Sevgili Kardeşim sayın: Serkan Öztürk!e sevgi ve saygılarımla...
Şiir yazan kişinin, şair olduğu doğrudur. Ancak şairin yazdığı her şeyin de şiir olmadığı, hergüzel sözün de şiir olmadığı da doğrudur.
Bu şiiriniz hakkındaki kişisel görüm: Gerektiği yerde gerektiği kadar mısra kullanılarak yazılmış NEFİS bir şiir olmuş.
Arkasında vezin ve kafiye desteği bulunmayan Serbest yazılan şiirlerin bir sanat ve edebi değer taşımasını sağlayacak tek etmen vardır. O unsur da şiirdeki mısraların duygu ve düşünceyi ifade ederken, anlam yüklü olması ve en etkili biçimde bu duygu ve düşünceyi ifade edebilecek donanıma sahip olması gerekirken, Duygu ve düşüncenin şiir metninin bütün yapısına etkin biçimde hakim kılınmasından geçer. Elbette bu da: Duygu ve bilgi yoğunluğunun, kültür birikimi ve doğuştan gelen edebi bir yetenek ile uyumlu ve ahenkli birlikteliğini gerektirir.
Şiir hem vezinsiz kafiyesiz yazılacak, hem de duygu ve ifade etme fakiri mısraların bir araya getirilmesi ile oluşturulacak, üstüne üstlük bir de, aşırı duygu yüklenimi ile çöken mısra yanında duygusuz ve ifadesiz kaldığı için ayağı yere basmayan havada uçuşan mısralar bulunacak; o zaman da : Bülbülün tahtında bülbülün nağmesi işitilmez olur.
Bütün bunlar göz önünde bulundurulduğunda: Sizin bu şiirinizin tamamına hakimiyetinizi ve şiire ustalıkla yön verişinizi, Duygu ve düşüncenin şiir metninin tamamına etkili ve anlamlı olarak ustalıkla aktarış üslubunuzu kutlarım.
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Tekirdağ'dan Tam Puan geliyor.
Kardeşimin sayfasına başarılarının devamı dileği ile sevgi ve saygılarımı getirdim. Lütfen kabul buyurunuz.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.
Dr. İrfan Yılmaz. -TEKİRDAĞ.
Hayatımız, daimi ve tanımsız bir hasret...
tebriklerimle dizeler hüzünlü akmış hançerenizden kutlarım saygı ve selamlarımla
neden bu kadar üzüntülü ve hüzünlü şiiriniz?...
Bu şiir ile ilgili 22 tane yorum bulunmakta