Seninle hayal etmediğim gün,
yaşamı unuttuğum gündür.
Sevmeni beklediğim gün,
hiç sevilmediğim gündür.
Sensiz ölümü beklediğim gün,
kendimden vazgeçtiğim gündür.
Seni beklemekten vazgeçtiğim gün,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




O günler o, günler,
kalbe vurdu dögünler,
bileydim ayrılık var ölüm var,
severmiydim o günler..Diye bir Elazığ'ımızın güzel bir hoyratı var cok severim senin şiirini okurkende aklıma geldi mırıldandım,gün gündür,doğduğumuz gün öldüğümüz gün ve keşke olsada mutlu olduğumuz gün olsa efendim saygıalrımla
selami
Seninle hayal etmediğim gün,
yaşamı umuttuğum gündür.
Harika dizeler hele yukarıdaki iki dize mükemmel,yüreğinize sağlı.Saygı ile
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta