Sebebi sensin; bu hüznün, kederin;
Eninde sonunda nadim olacak,
Vakit çok geç ,artık benim kaderim;
İçin için yansamda ,onmayacak.
Laleler solgun ,nergisler üzgün!
Nazende aşkımla yas tutacak.
Ahuzar ettikçe ,zavallı gönlüm;
Ziyade aşkına meftun olacak.
Ardımızda hatırsız, gönülsüz:
Nasıl bir geçmişse öylesine,
Kederli akşamların sabahı;
Elbet, mutluluğu bulacak.
Sahipsiz aşk gönlümüzde:
hicran!
Karalar bağlamadan ,bir umut?
İçin için ağladıkça ,gün ola;
Nasılsa, aşkla buluşacak.
Kayıt Tarihi : 15.04.2026 10:24:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!