Kendimi dinliyorum bu gece
çok uğraştım,
sensiz çıkmadı dudaklarımdan tek bir hece.
Hep gittiğin gün geliyor aklıma
önce eşyaları topladın,
sonra kapıyı çarptın kalbime.
Ardından ne bir not ne de yarınımıza güneş bıraktın.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Ustaca bir kurgu. Ki; hiç evlenmediğini biliyorum. Yaşamadığın bazı olayları (yaşanmamışlıkları) şiirleştirmen ustalığını gösteriyor...
Sadece alkışlıyorum...
Sevgilerimle...
Şimdi beni kim görse,
yar mı değdi saçlarına
ağarmış,
gün mü battı yüreğinde
kararmış deyip hesap soruyor
ve ıslıklarım donuyor dudaklarımda.
Bilmiyor kimse gittiğini,
inan sensizlik bana çok koyuyor.
Korkmaz bey kaleminizden damlayanları okumak güzeldi ( her ne kadar sayfalara hüzün kokusu sinmiş de olsa... )
harika bir yetenek var sende ne olur kaybetme..
tebrikler
Düşlerim yarım, sevinçlerim yarım,
bilmem sensiz neler olacak yarın.
Hançerim ol kanat yüreğimdeki gülleri,
lâyık değilim sensiz yaşamaya,
topla ardımdan külleri..
çok ustaca....saygılar....
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta