Öldüğün gün
benden düşmeyeceğini gördüğüm …
Bunu görmüştüm;
bu kördüğüm sayıklamaları..
.. baharın güz yapraklarıydı,
çünkü yere düşemedi:
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




düşlerimiz...
düşlerimizin nedenleri...
düş olmasını istemediklerimiz,
baharın güz yaprakları...
işte onlar.
ve o gün!
gerçekten bu şiirde farklı bir tarzın var...
ama değişmeyen,düşünmeye zorlaman yine..
tebrikler akıncım..
büyük sevgiler:) teşekkürler
Walla, Abir'in yorumu her seyi anlatmis.. bize soz dusmuyor:)))
evet cok farkli ...tipik bir AKIN siiri degil ama beni hayli etkiledi .... cok guzeldi dostum cok guzel........ (iste Sair dedigim , cunku kendini bir kaliba sokmuyorsun, yeniliyorsun... ...) devam ...keep the good work going on...sevgiyle...
Hımm, herzamankinden farklı. Bu da güzel.
Barış Aluk.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta