sokağı basmış şehvetin elleri
yüreği tuttum ben, sol yanda gülüm...
çok isterdim o öpülesi elleri,
isyanı yuttum ben, bağrımda gülüm...
bedenle yürek karışmış iç içe,
bedenimi senden sürdüm ben gülüm...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bizim mutluluğumuzun yolu bir başkasının mutsuzluğundan geçiyorsa,değiştirmeli miyiz yolumuzu?
İnsan en büyük savaşı kendi içinde veriyor. Birbiriyle çelişen
duygularımızla hırpalanıyoruz, kimsenin görmediği bir savaş alanı
gibi içimiz ama herşeye rağman sevgiyle bu savaşı kazanabiliriz.yüreğinden sevgi hiç eksilmesin ablam.
Eyvahlı bir hayat...Keşkelere mahkum bir ömürün şiiri...
Acıyan yüreklere selam...
Anlatan dilere sağlık.
Tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta