Ben o bildiğin masal kahramanlarından değilim
Ben ne Ferhat nede Kerem im Gülneva
Gülneva
Ben aşkın daha kayda geçmemiş bir demiyim
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




...bu siir sesli okunacak siirlerin en güzeli olabilir! benden söylemesi ama okuyan iyi okuyan biri secilmeli cünkü siir cok güzel degerli dostum!... sevgilerimle yakup icik almanya
...bu siir sesli okunacak siirlerin en güzeli olabilir! benden söylemesi ama okuyan iyi okuyan biri secilmeli cünkü siir cok güzel degerli dostum!... sevgilerimle yakup icik almanya
her seven bir kahramandır...tebrikler
Her bir mısrası biribirinden güzel şiirinizi büyük beğeni ile okudum.Tebrik ederim.Veysel KOŞAR
Atinin sevdası gizlenmiş sanki dizelere.
Muhammet kardeşim.Yüreğine ve kaleme sağlık.
Sonsuz saygılarımla.
Çok güzel şiir kardeş, ellerin dert görmesin.
Tebrikler.
Şiiri dağıtmadan baştan sona hakimiyet, verilmek istenenin güçlü sembolerle ifadesi...Bunlar olduğunda diğerleri de oluyor tabi. İşte o zaman ortaya böyle güzel, okunası eser çıkıyor.
Gerisi laf.
Kutluyorum Hocam.
Tebikler güzel şiire. Sevgiler
güzel şiirin için tebrikler kardeş
Turhan Toy
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta