gülmek acı bir an için ne kadar tatlı
direnen bir aşk için ne kadar şanlı
yok olan bir hayat için ne kadar zorsa
geriye dönüp baktığımda
benim içinde hoş bir tebessüm kaldı mı?
ağlamaksa istediğin ağla şimdi tek başına
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




gülmek acı bir an için ne kadar tatlı
direnen bir aşk için ne kadar şanlı
yok olan bir hayat için ne kadar zorsa
geriye dönüp baktığımda
benim içinde hoş bir tebessüm kaldı mı?
bu güzel dizelerin sahibi olan yüreği kutlarım.
ŞİİRİNİZ GÜZEL VE DUYGU DOLUYDU KUTLUYORUM ŞAİRİM YAZAN YÜREĞİNİZ SUSMASIN KALEMİNİZ DAİM İLHAMINIZ BOL OLSUN SAYGILARIMLA
Gülmek ve ağlamak ikisi birbiriile ne kadar özdeşleşmişler Ağlarken aniden gülmek ne kada ferhlatıyorsa gülerken birden ağlamak o kadar zor geli yor insana cok güzel anlatmışssınız kutlaırm selamlar sevgilerimle
selami
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta