Payîz derbas bû, hat zivistan,
Hemû hişk bûn rez û bostan!
Xelkê yarê xwe bi dest kir,
Min te negirt li Gulîstan.
(Sonbahar geçti,geldi kış
bütün bağ ve bostanlar kurudu
Elalem yarini elde etti
Ben seni alamadım gülistan)
Ez çile û zivistan im,
Hêşîniya bostana me!
Gula nav destê dosta me,
Belê, ez Gulîstan im…
(Ben karakışım
Bostandaki yeşiliğim
Dost elindeki gülüm
Evet.Ben gülistanım)
Kayıt Tarihi : 19.03.2010 11:39:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Hikayesi:
Bana desteğinden dolayı sn.Mehmet Çobanoğlu na teşekkürü borç biliyorum




Silav û rêz
Mehmet Çobanoğlu
TÜM YORUMLAR (1)