Bir derdim var hak'ka ayan, kul'a gizli biçimde.
Bu dert bana hak'tan geldi, bir demet gül içinde.
Öyle ulu bir dertki bu, beni yakar kendisi gül içinde.
İlahi bu dert bana hak'tan geldi, bir demet gül içinde.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bir derdim var hak'ka ayan, kul'a gizli biçimde.
Bu dert bana hak'tan geldi, bir demet gül içinde.
Öyle ulu bir dertki bu, beni yakar kendisi gül içinde.
İlahi bu dert bana hak'tan geldi, bir demet gül içinde.
Kelimelerin bittiği yerde gibi şiiriniz kula gizli hakka ayan gelsin de rabbimizden gelsin her dert güller içinde kutluyorum saygılarımla
yeterki haktan gelsin,, kutlarım dost
Derdime derman ararım meğer derdim bana derman imiş. Tebrikler güzel bir kıta
Etkileyici, anlamlı bir şiir......kutluyorum her zaman güzeli yazan güçlü kaleminizi tüm yüreğimle ve tam puanımla............Saniye Sarsılmaz
Sabır telkini mısraların şiirini kutlarım,yüreğinize sağlık.Saygılarımla..
Yüreğinize sağlık haktan gelene boyun eğeriz yeter ki başkalarına boyun bükmeyelim emeğinizi kutlarım duygu ve düşüncelerinizi yüreğinizi ve yürek sesinizi yansıtan kaleminizi candan kutlarım.Saygı ve sevgilerimle.
Güzel üstad
Şairimiz başımın üzerinde yeri var der gibi,kutluyorum naif yüreği...
Hak'tan gelen her şey baş göz üstüne...Güzel dörtlüğü ve yüreğinizi kutlarım... Selam ve sevgilerimle.
tebrikler manidar şiirinize
Bu şiir ile ilgili 21 tane yorum bulunmakta