adı Gücük olan bir mandamız vardı; onu hatırladım nedense!.
sonra dedim ki; şiir yazdım diyen şairler acaba manda yoğurdu mu yedi!.çünkü; dünyanın en yalancı insanları şairler ile siyasilermiş ya!.
aşık olmadan, aşığım diyen şair; katil olmadan cinayet romanı yazan romancı ve durmadan yalanlar kıvıran siyasetçiler!..
suç manda yoğurdunda demek ki!..vay beh!..
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta