www ilk zaman sss takip eden zaman
666 arınmış zaman geçmişten ve gelecekten
hadi ama bu kadar acıkmış bir geceyi
aynı şafakta besleyemezsin
iki kadar dost edindin beş kadar düşman
bağışladın ve bağışlandın, hadi ama, samimiyetsiz birisin
kamusal bir duvarda grafiti çığlığıyla bölündün döndün
kendini sürü halinde gezindiğin devriye bozgunundan
kırk bin yıllık mağara ışığa attı seni kırdıra kırdıra
çok bacaklı kalbinin fildişi boynuzlarından
kalbim nişan yüzüğümdür dedin özgürlüğe o da yalan
hadi ama sen bir ne, ne, nesin
sen bir sağır pusulasın, keşke öyle olsan
hangi yöne çevrilirse çevrilsin gemi rotasından ayrılmayan
Kayıt Tarihi : 13.1.2023 16:44:00
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
![Nilgün Aras](https://www.antoloji.com/i/siir/2023/01/13/grafiti-666.jpg)
Bir de kırlarda veya Yeşilçam’da ağaç kabuğunu mütecaviz kalbi delen ok ve sevdiği ile kendisinin isminin baş harfi yazılırdı. Henüz o yıllarda çevre konuları yoktu veya henüz merhum Ecevit çevre bakanlığını kurmamıştı.
İsyan şiirin domurmuş halidir ve iptidai şeklinde baskın karakter olarak vandal bir yürek vardır
1.
Grafiti, çoğunlukla kamusal bir alanda yer alan bir duvar ya da yüzeye çizilmiş, kazınmış veya püskürtülmüş yazı ve çizimlerdir.
Modern şehirlerde otobüslerin içlerine sivri bir aletle kazınan yazılardan sokak duvarlarına sprey boyayla çizilen resimlere kadar pek çok uygulama grafitinin kapsamına girmektedir. Kimi çevrelerce bir sanat dalı olarak kabul edilirken, bir başka bakış açısı da, grafitiyi vandalizm olarak değerlendirmekte ve suçla ilişkilendirmektedir.
2. Kitâb-ı Mukaddes'in Vahiy bölümünde 666'dan "canavara ait sayı" olarak bahsedilir.
“Bu konu bilgelik gerektirir. Anlayabilen, canavara ait sayıyı hesaplasın. Çünkü bu sayı insanı simgeler. Sayısı 666’dır.” Vahiy, 13[1]
TÜM YORUMLAR (3)